– Normal passform
– Lukking med lisser
– Elastisk pløse
– Yttersåle for flere typer underlag
– Inneholder minst 20 % resirkulert innhold
1099,00 kr
Adidas, fotballsko.
Fotballsko for høyt tempo på ulike typer underlag, laget delvis med resirkulerte materialer.
Press grensene i lette adidas F50-sko, laget for hurtighet. Disse adidas-fotballskoene har iøynefallende Sprintgrid-grafikk, og Fiberskin-overdelen kommer med adaptiv Tunnel Tongue, som holder foten på plass. Snur du dem, finner du en allsidig yttersåle som gir ekstra glidelås på mange forskjellige overflater.Dette produktet inneholder minst 20 % resirkulerte materialer. Ved å gjenbruke materialer som allerede er produsert, bidrar vi til å redusere avfall og avhengigheten vår av begrensede ressurser, og reduserer fotavtrykket til produktene vi lager.
– Normal passform
– Lukking med lisser
– Elastisk pløse
– Yttersåle for flere typer underlag
– Inneholder minst 20 % resirkulert innhold
Produsent | Adidas |
---|---|
Farge | 01f7 Ftwwht/Cblack/Syello |
Størrelse | 10, 6, 6.5, 7, 7.5, 8, 8.5, 9, 9.5 |
Vekter
Treningsstrikker
Vekter
Treningsstrikker
Diverse treningsutstyr
Nettstedet bruker cookies for å bedre møte dine forventninger. Hvis du ikke aksepterer cookies, kan du deaktivere den i innstillingene til nettleseren din. Men det er en risiko for at enkelte funksjoner på innlandetsport.no ikke vil fungere korrekt.
Nødvendige cookies bidra til å gjøre en nettside brukbart ved at grunnleggende funksjoner som side navigasjon og tilgang til sikre områder av nettstedet. Nettstedet kan ikke fungere optimalt uten disse informasjonskapslene.
Preferanse-cookies gjør et nettsted i stand til å huske informasjon som endrer måten nettsiden oppfører seg eller ser ut, som ditt foretrukne språk eller den regionen du befinner deg i.
Statistikk-cookies hjelper eiere til å forstå hvordan besøkende kommuniserer med nettsteder ved å samle inn og rapportere informasjon anonymt.
Markedsførings-cookies brukes til å spore besøkende på nettsteder. Hensikten er å vise annonser som er relevante og engasjerende for den enkelte bruker og dermed mer verdifull for utgivere og tredjeparts annonsører.